Τραβώντας το βύσμα: Η ψηφιακή αποτοξίνωση ενός μηνός μας στον Καναδά

ο τρόπος ζωής μας και ο ψηφιακός νομαδικός τρόπος ζωής μας δίνει την ευκαιρία να ζήσουμε και να εργαστούμε από οπουδήποτε στον κόσμο. Εξαιτίας αυτού, έχουμε βρεθεί να ενοικιάζουμε εντυπωσιακά καταλύματα σε όλο τον κόσμο. Από τις βίλες στο Canggu Bali και Koh Samui Thailand, σε διαμερίσματα στην Αργεντινή, το Μεξικό και πέρα.

Μας αρέσει να δουλεύουμε στο διαδίκτυο και η ελευθερία που μας παρέχει είναι κάτι που δεν θεωρούμε δεδομένο.

Αλλά, όσο αγαπάμε τη δουλειά μας, είναι ακόμα αυτό – μια δουλειά. Και όσο απολαμβάνουμε στην ελευθερία να είμαστε σε θέση να ζήσουμε στο εξωτερικό, πρέπει ακόμα να επιστρέψουμε στον Καναδά για να ενημερώσουμε τα διαβατήριά μας, να ασχοληθούμε με κάποια τραπεζικά πράγματα και να αγοράσουμε κάποια εργαλεία, κάτι που κάναμε στο πρόσφατο ταξίδι μας στο The Πατρίδα – Ψηφιακές Νομάδες Διεύθυνση.

Δεδομένου ότι δεν έχουμε συμβατικό τύπο εργασίας 9-5, δεν βρισκόμαστε στην πραγματικότητα να κάνουμε διακοπές.

Σίγουρα, είχαμε μέρες και συχνά εβδομάδες, όπου μόλις γράψαμε μερικά άρθρα, αλλά απαντήσαμε ακόμα σε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μάρκετινγκ, φροντίζοντας τα back-end site stuff και δουλεύουμε στα κοινωνικά μέσα.

Μας αρέσει να δουλεύουμε στο διαδίκτυο, αλλά είναι απαραίτητο να έχουμε χρόνο επίσης
Κάναμε μια απόφαση ότι μια “ψηφιακή αποτοξίνωση” ήταν καθυστερημένη και πέρασε τον περασμένο μήνα να ελέγχει έξω με τους φίλους και την οικογένειά μας στη χώρα καταγωγής μας του Καναδά, χωρίς να εργαζόμαστε στους υπολογιστές μας.

Αυτό είναι σωστό, μια ολόκληρη 30 ημέρες χωρίς να σηκωθεί το πρωί και να συνδεθεί μακριά στους φορητούς υπολογιστές για λίγες ώρες!

Εάν εργάζεστε στον υπολογιστή, θα γνωρίζετε ότι ένα διάλειμμα είναι απαραίτητο όχι μόνο για το μυαλό, αλλά και για το φυσικό σώμα. Βρέξαμε τη φύση και την οικογενειακή ώρα και αισθανθήκαμε σαν να ήμασταν πραγματικά “αυτή τη στιγμή”.

Το ταξίδι γύρω από τη Βρετανική Κολούμπια

Κάτι που έχουμε συνειδητοποιήσει αυτό το παρελθόν έτος είναι ότι πραγματικά δεν μας αρέσει να πετάμε. Για μένα, είναι η πραγματική πράξη του – ο ξηρός αέρας στο αεροπλάνο, τα στενά καθίσματα, που πρέπει να ζητήσω συνεχώς το άτομο δίπλα μου σε μετεγκατάσταση, ώστε να μπορώ να σηκωθώ και να πάω στο μπάνιο … ξέρετε;!

Για τον Νικ, ανησυχεί για το γεγονός ότι χάνουμε την πτήση ή αρνείται την είσοδο στη χώρα στην οποία προσγειώσαμε (θεωρώντας ποτέ ότι γυρίσαμε στη Νότια Αφρική όταν επιβιβάσαμε την πτήση μας προς την Ινδία).

Είμαστε πάντα στο αεροδρόμιο τουλάχιστον 3 ώρες πριν από κάθε πτήση για να εγγυηθούμε ότι όλα τα χαρτιά μας είναι νόμιμα και έχουμε αρκετό χρόνο για να περάσουμε από την ασφάλεια και την πύλη μας. Διάφορα ζητήματα Border & Airport κατά τη διάρκεια των ετών μας έκαναν λίγο πτήση.

Ευτυχώς, η πτήση μας από τη Γρενάδα προς τον Καναδά (αν και πολύ) ήταν αρκετά άμεση και ευθεία προς τα εμπρός, και μετά από έναν καλό ύπνο ξυπνήσαμε στο Βανκούβερ, πήραμε το αυτοκίνητο ενοικίασης και φτάσαμε στα βορειοανατολικά μας για να ξεκινήσουμε το οδικό ταξίδι μας στην επαρχία.

Έχοντας τους δικούς μας τροχούς είναι η μέγιστη ελευθερία των ταξιδιών. Το να είσαι σε θέση να είμαστε στο δικό μας πρόγραμμα και να τραβήξουμε για φωτογραφίες ή ενδιαφέροντα αξιοθέατα είναι το καλύτερο.

Μας άρεσε ο δρόμος να σκοντάφτει γύρω από τη Βρετανική Κολομβία – και μάλιστα πήρε το αυτοκίνητο στο πλοίο προς το νησί του Βανκούβερ
Ο Νικ δεν είχε επιστρέψει στο σπίτι σε πάνω από 2 χρόνια και κανένας από εμάς δεν ήταν στην πόλη της γέννησής μας (Vernon) σε πάνω από 5 χρόνια. Βλέποντας τον τόπο που μεγάλωσα ήταν ένα ταξίδι κάτω από τη λωρίδα μνήμης.

Είμαστε και οι δύο από τη μικρή πόλη Vernon, όμως δεν συναντήσαμε μέχρι να μετακομίσουμε στο Κάλγκαρι της Αλμπέρτα. Χωρίς να το γνωρίζουμε, και οι δύο μετακόμισαν στη μεγάλη πόλη τον Φεβρουάριο του 2003. Συναντήσαμε μερικά χρόνια αργότερα μέσω αμοιβαίων φίλων και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Είναι πραγματικά ένας μικρός κόσμος.

Περνούσαμε μέσα από τους γνωστούς πίσω δρόμους που πάντα οδηγούσα (ταχύτητα) μέσα από το δρόμο μου προς το γυμνάσιο. Σταματήσαμε σε ένα εστιατόριο που πάντα γιορτάσαμε κάθε γενέθλια. Ρίξαμε μια ματιά στο γυμνάσιο του Νικ, το οποίο (εκπληκτικά) είχε ανακαινιστεί. Περνούσαμε μέσα από πάρκα και σε καταστήματα που συνηθίζαμε.

Αλλά, αυτό που παρατηρήσαμε πολλά ήταν ότι δεν είχε αλλάξει πολλά … εκτός από εμάς.

Μεταξύ Vernon, Penticton και Kamloops, ελέγχαμε με διάφορα μέλη της οικογένειας και μερικούς από τους καλύτερους φίλους μας – πολλοί δεν είχαμε δει εδώ και χρόνια – πάνω από μπάρμπεκιου, μπύρες και παιχνίδια.

Περνούσαμε μέσα από τα εθνικά πάρκα, που χάσαμε από την παραλία, περιπλανήσαμε στους Artsy Streets και το Dined Lakeside. Ήταν καταπληκτικό να δούμε όλους, και δεν υπήρχε έλλειψη γέλιου και αγάπης.

Gibraltar Rock Viewpoint στο εντυπωσιακό Paul Lake Provincial Park έξω από το Kamloops

Από τις κοιλάδες Okanagan και Thompson, κατευθυνθήκαμε νοτιοδυτικά στο νησί του Βανκούβερ – ένα μέρος που δεν είχαμε ελέγξει τα χρόνια, όμως είναι ένας από τους πιο εντυπωσιακούς προορισμούς σε όλο τον Καναδά. Ξεκινήσαμε στην πρωτεύουσα της Βικτώριας με τα πολυσύχναστα λιμάνια της και τα αγγλικά φλόγα.

Περάσαμε διάφορες μέρες με φίλους και γιορτάζουμε έναν γάμο, αλλά βρήκαμε επίσης πολλά πράγματα να κάνουμε στο VictoRIA που δεν είχαμε κάνει ποτέ πριν – που είναι ασυνήθιστο, καθώς και οι δύο έχουμε περάσει αρκετό χρόνο στην πόλη.

Ήμασταν εκστατικοί για να ξεκινήσουμε και να δούμε τι μπορούσαμε να δούμε!

Το Fisherman’s Wharf είναι μια μικρή κοινότητα πολύχρωμων, πλωτών κατοικιών. Είναι επίσης ένας κόμβος για καγιάκ και φάλαινα που απολαμβάνουν περιηγήσεις. Οι σφραγίδες σπρώχνουν τα κεφάλια τους με την ελπίδα να πάρουν μερικά θαλασσινά, ενώ οι τουρίστες περιπλανιούνται γύρω από το να καταβροχθίζουν φρέσκα οστρακοειδή και ψάρια και τσιπς από τα γύρω περίπτερα. Τυχερός για εμάς, φτάσαμε κατά τη διάρκεια της ώρας “Buck a Shuck” – $ 1 ανά φρέσκο ​​στρείδι.

Πολύχρωμα σπίτια πλωτών στο Fisherman’s Wharf στη Βικτώρια

Παίρνοντας μια τοπική μπύρα βιοτεχνίας, ενώ τραπεζαρία με φρεσκοκομμένα θαλασσινά και κοιτάζοντας έξω στο λιμάνι ήταν ένας καταπληκτικός τρόπος για να περάσετε ένα χαλαρό απόγευμα. Ωστόσο, το ταξίδι πέρα ​​από το νερό πίσω στο Airbnb μας στο Άνω Λιμάνι σε ένα μικρό κίτρινο σκάφος ταξί ήταν το καλύτερο μέρος – πόσο χαριτωμένο είναι αυτό το σκάφος;!

Πολύ πιθανώς το πιο χαριτωμένο ταξί ποτέ

Περπατήσαμε σε όλη την πόλη της Βικτώριας, πετάξαμε το μονοπάτι των 10 χιλιομέτρων γύρω από το Elk / Beaver Lake Regional Park, πήγαμε σε ένα ταξίδι με ποδήλατο 25 χλμ. Φυσικά, παρακολούθησε το γάμο του φίλου μου στο εκπληκτικό Bear Mountain Resort.

Δεν υπάρχει έλλειψη πραγμάτων για να δείτε και να κάνετε στη Βικτώρια.

Οι κατσίκες καθαρίζονται για το γάμο του φίλου μου

Μετά από 10 ημέρες μέσα και γύρω από τη Βικτώρια, βρισκόμασταν ξανά στη μετεγκατάσταση. Προχωρώντας βόρεια, φτάσαμε στην παράκτια πόλη του ποταμού Campbell, ακολουθούμενη από Nanaimo, Parksville και Courtenay. Η φυσική γοητεία στο νησί είναι απίστευτη. Περάσαμε τις μέρες μας να ελέγξουμε με την οικογένεια και τους φίλους μας, να τρώμε στο καφενείο του φίλου μας Darryl και να απολαμβάνουμε όλα αυτά που είχαν να προσφέρουν αυτοί οι προορισμοί.

Από το να βλέπεις “Goats on the Roof” στις Coombs και τα προστατευμένα δέντρα Douglas του Cathedral Grove, να βιώσουμε την τυποποιημένη αλιεία Tyee στον ποταμό Campbell και την πεζοπορία γύρω από το Εθνικό Πάρκο Little Qualicum Falls κοντά στο Parksville, ήταν πραγματικά ένας εκπληκτικός χρόνος.

Μία από τις πολυάριθμες πτώσεις στο Εθνικό Πάρκο Little Qualicum Falls – μια εντυπωσιακή περιοχή για πεζοπορία
Τελειώσαμε τα ταξίδια μας με μερικές μέρες στον εαυτό μας, για να πιάσουμε την αναπνοή μας, πίσω στη Βικτώρια. Ήταν καταπληκτικό να βλέπεις όλους – και εννοώ όλους. Δεν μπορώ καν να μετρήσω τον αριθμό των ατόμων με τους οποίους μπορέσαμε να επισκεφτούμε. Ήταν εκπληκτικό και είμαστε τόσο τυχεροί που έχουμε τόσο καταπληκτικούς φίλους και οικογένεια.

Περνούσαμε το αυτοκίνητο ενοικίασης στο πλοίο και διασχίσαμε το στενό πίσω στην ηπειρωτική χώρα (είδαμε ακόμη και orcas από το πλοίο!). Στη συνέχεια οδηγήσαμε από το τερματικό σταθμό στο κέντρο του Βανκούβερ, έπεσαν από το αυτοκίνητο ενοικίασης, πήραμε τη γραμμή του μετρό στο αεροδρόμιο και πέταξε σε ένα κόκκινο μάτι, 12 ώρες πτήσης πίσω στο παραδεκτό σπίτι μας στη Γρενάδα.

Τώρα ήταν μια μέρα ταξιδιού.

Πεζοπορία στο Paul Lake Provincial Park στο Kamloops
Πώς μπορούμε να είμαστε εκτός σύνδεσης για ένα μήνα;

Λαμβάνοντας αυτόν τον πολύ χρόνο για τον εαυτό μας δεν θα ήταν δυνατή πριν από λίγα χρόνια. Όταν ξεκινούσαμε για πρώτη φορά, κερδίζαμε μόνο μερικές εκατοντάδες δολάρια το μήνα από την ιστοσελίδα μας. Φυσικά, αυτό συμπληρώθηκε με εντελώς δωρεάν καταλύματα από το σπίτι μας καθισμένες θέσεις εργασίας, αλλά ακόμα, δωρεάν καταλύματα δεν πληρώνει τους λογαριασμούς.

Με τα χρόνια (και χάρη σε εσάς, τους αναγνώστες μας!), Αυτός ο ιστότοπος ελέγχεται τώρα από πάνω από 220.000 άτομα κάθε μήνα. Οι πολύ περισσότεροι οπαδοί που έχει ένα blog, το πολύ μεγαλύτερο εισόδημα μπορεί να δημιουργηθεί με τη μορφή διαφήμισης και θυγατρικών.

Δεδομένου ότι οι οπαδοί μας είναι λάτρεις του ταξιδιού, και ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό, προσφέρουμε προϊόντα στον ιστότοπό μας που μπορεί να σας ενδιαφέρει – αυτά που προτείνουμε προσωπικά. Εάν αγοράσετε ταξιδιωτική ασφάλιση, κλείστε ένα ξενοδοχείο, αγοράστε ένα στοιχείο στο Amazon, ενοικιάστε ένα αυτοκίνητο μέσω της Expedia.com, συμμετέχετε σε αξιόπιστους Housesitters κ.λπ., λαμβάνουμε μια μικρή προμήθεια από την κράτησή σας – χωρίς επιπλέον κόστος για εσάς.

Αυτό ονομάζεται “μάρκετινγκ θυγατρικών”.

Η Επιτροπή καταβάλλεται από τις διάφορες εταιρείες και αποτελεί κίνητρο για εμάς να τις διαφημίζουμε στον ιστότοπό μας. Λόγω των φοβερών οπαδών μας, μπορέσαμε να πληρώσουμε για να είναι εκτός σύνδεσης τον περασμένο μήνα, ενώ στον Καναδά – κάτι που είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες. Στην πραγματικότητα, οικονομικά ήταν ένας από τους καλύτερους μήνες μας μέχρι σήμερα.

Η δημιουργία περιεχομένου και η διαχείριση των κοινωνικών μέσων λειτουργούσαν επίσης στο παρασκήνιο, ενώ ήμασταν εκτός σύνδεσης, καθώς έχουμε τους καταπληκτικούς βοηθούς μας να διαχειρίζονται το ALL αυτού, καθώς και μερικοί συγγραφείς που βοηθούν στη δημιουργία καταπληκτικού περιεχομένου για τον ιστότοπο ενώ είμαστε μακριά.

Είχε περάσει πολύς χρόνος, θεωρώντας ότι πήραμε διακοπές και παρόλο που αγαπάμε αυτό που κάνουμε, αισθανόταν καλό να έχουμε αυτό το χρόνο διακοπής!

Απολαμβάνοντας να είναι εκτός σύνδεσης. Ναι, αγαπάμε τα οινοποιεία…

Μερικές σκέψεις και υλοποιήσεις

Είχαμε έναν φανταστικό χρόνο να εξερευνήσουμε τη Βρετανική Κολούμπια και να ελέγξουμε με τους αγαπημένους μας, αλλά για μένα, αυτό το ταξίδι σταθεροποίησε το γεγονός ότι ενώ θα μπορούσα να είμαι καναδός πολίτης και γεννήθηκε στον Καναδά, η χώρα δεν αισθάνεται σαν σπίτι για μένα πια.

Όταν επέστρεψα στον Καναδά μετά το πρώτο μας ταξίδι στο backpacking στην SE Asia και την υποήπειρο, συναντήσαμε το “αντίστροφο πολιτιστικό σοκ”. Για τους 13 μήνες πριν βγήκαμε έξω από το σύστημα, χωρίς ευθύνες, εντελώς μακριά από όλες τις ειδήσεις και την προπαγάνδα, και όχι τη φροντίδα στον κόσμο.

Ζούσαμε από ένα σακίδιο και μπορούσαμε να κάνουμε ό, τι θέλαμε όταν θέλαμε – και ντυθήκαμε πώς θέλαμε. Ήμασταν περιτριγυρισμένοι από εντελώς ελεύθερα πνεύματα στο δρόμο και εκείνους με την ίδια νοοτροπία με εμάς.

Αυτή τη φορά, δεν βιώσαμε αυτό το είδος αντίστροφου πολιτισμού σοκ, καθώς επιστρέψαμε στον Καναδά διάφορες φορές τώρα, αλλά εξακολουθούσε να υπάρχει αυτή η παρατεταμένη αίσθηση ότι δεν ταιριάζουμε. Η νοοτροπία μας έχει μετατοπιστεί και όχι Μακρύτερη φροντίδα για το μέρος της πόλης στην οποία ζούμε, ποιες δουλειές έχουμε ή πόσο πολλές ιδιοκτησίες έχουμε. Ιδιαίτερα, δεν μου αρέσει να ανησυχώ για το πώς κοιτάζω.

Ήταν αυτό που φορούσα εντάξει; Τι πρέπει να κάνω με τα μαλλιά μου; Δεν θυμάμαι το τελευταίο πεντικιούρ ή μανικιούρ που είχα. Δεν είχα χρησιμοποιήσει ένα σίδερο σε 8 χρόνια και δεν είχα κανένα προϊόν μαλλιών για να βοηθήσω τις μπούκλες να κρατήσουν. Κανένα από τα παπούτσια μου δεν ταιριάζει με τα ρούχα μου και δεν είχα τίποτα να φορέσω ότι θα ήταν κατάλληλο.

… Δεν μπορώ απλώς να φορέσω ένα sarong και flip-flops, να ρίξω τα μαλλιά μου στην κορυφή του κεφαλιού μου και να φτιάξω με αυτό;!

Χάρη στο ταξίδι μας στο Σικάγο, ήμασταν σε θέση να πάρουμε μερικά αποδεκτά ρούχα γάμου από το Macy’s, διαφορετικά, θα έπρεπε να περάσουμε πολύ χρόνο για ψώνια στον Καναδά.

Είμαστε πολύ περισσότερο από ευτυχείς να επιστρέψουμε και να εξερευνήσουμε, και η οικογένεια και οι φίλοι μας έκαναν πραγματικά αυτό το ταξίδι αξέχαστο για εμάς. Τα πάντα στην άκρη, ο Καναδάς είναι μια απολύτως εντυπωσιακή χώρα για να επισκεφτούμε και θα επιστρέψουμε, αυτό είναι σίγουρο.

Όταν οι τροχοί άγγιξαν και αποβιβαστήκαμε στη Γρενάδα, ο αλμυρός, υγρός αέρας χτύπησε το πρόσωπό μου, ακολουθούμενο από ένα σημαντικό χαμόγελο. Ο αξιωματικός μετανάστευσης μας σφράγισε και είπε “Καλώς ήλθατε πίσω”. Ναι, ήταν καλό να επιστρέψω … να είμαι σπίτι. Αυτό είναι όπου είμαστε υποδεικνυόμενοι – καλά, για τώρα ούτως ή άλλως.

Λοιπόν τι ακολουθεί?

Work-Wise, ο Nick συγκεντρώνει τη συνέχεια του μαθήματος blogging του, με έμφαση στο SEO και πώς να αναπτύξει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Η πρώτη του πορεία ήταν μια ουσιαστική επιτυχία και εξακολουθεί να είναι με πολύ περισσότερο και πολύ περισσότερους ανθρώπους που ενώνουν.

Είμαστε σε περισσότερους από 1.000 φοιτητές αυτή τη στιγμή και έχουμε δημιουργήσει μια συναρπαστική κοινότητα στο Facebook για να συζητήσουν, να βοηθήσουν και να ενθαρρύνουμε ο ένας τον άλλον στο ταξίδι του στο blogging. Ο Νικ έχει βρει απίστευτα ικανοποιητικό για να είναι σε θέση να βοηθήσει και να επικοινωνήσει με νέους bloggers.

Όσο ευχαριστημένοι είναι να επιστρέψουμε στη Γρενάδα, έχουμε μερικά ταξιδιωτικά σχέδια στα έργα. Έχουμε προσκληθεί σε 4 διαφορετικές εκδρομές Τύπου τους επόμενους μήνες με την Ιαπωνία, την Ταϊβάν, την Ινδονησία και την Τουρκία.

Πολλές φορές, όμως, αυτά τα ταξίδια έρχονται, περνάμε ώρες πηγαίνοντας πίσω και πίσω για την εφοδιαστική όλων, και στη συνέχεια τα οργανωτικά μέρη απλά ξεθωριάζουν στη λήθη – ποτέ δεν πρέπει να ακουστούν από ξανά.

Τον Νοέμβριο σχεδιάζουμε να κάνουμε ένα ταξίδι σε ένα κοντινό νησί της Καραϊβικής και αρχίσαμε να σχεδιάζουμε μια περιπέτεια για δύο έως τρεις μήνες τον Φεβρουάριο, τον Μάρτιο και τον Απρίλιο.

Περάσαμε περίπου 5 μήνες που ταξιδεύουν γύρω από τη Νότια Αμερική πέρυσι ελέγχοντας την Κολομβία, την Αργεντινή, την Ουρουγουάη και τη Χιλή, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές χώρες στο