Chengdu, Κίνα: Η επίσκεψή μας στη γιγαντιαία ερευνητική βάση αναπαραγωγής Panda

μετά από δύο νύχτες σε ένα μεγάλο ξενώνα, ήρθε η ώρα να πούμε αντίο στον Guilin. Ανυψώσαμε τα σακίδια μας πάνω από τους ώμους μας, βρήκαμε το τοπικό λεωφορείο για να μας οδηγήσει στο σιδηροδρομικό σταθμό και ξεκίνησε το επικό μας ταξίδι με τρένο 25 ωρών στο Chengdu στην επαρχία Sichuan. Οι περισσότεροι άνθρωποι πετούν αυτό το πόδι του ταξιδιού, αλλά δεν μπορούσαμε να βρούμε οικονομικά εισιτήρια πτήσης, συν, πάντα απολαμβάνουμε τη λήψη του τρένου. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να δείτε την ύπαιθρο και να συναντήσετε τους ντόπιους.

Το πρώτο σκέλος ήταν 4 ώρες σε μια τάξη “σκληρό πλακίδιο”. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι πρέπει να καθίσετε σε γωνία 90 μοιρών σε ένα κάθισμα με πολύ μικρό padding. Για μερικούς, είναι ένα πολύ μακρύ ταξίδι που κάθεται έτσι, αλλά ευτυχώς για εμάς, ήμασταν μόνο εκεί για 4 ώρες πριν από την αλλαγή των τρένων. Συναντήσαμε μερικές πολύ ωραίες νεαρές γυναίκες στο τρένο που ήταν πρόθυμοι να δοκιμάσουν τα αγγλικά τους. Είχαμε τον οδηγό μας έξω και όλοι συγκεντρώθηκαν γύρω μας δείχνοντάς μας πού ζουν και τους δείξαμε πού ήμασταν και πού πηγαίναμε.

Οι μεγαλύτερες γυναίκες, οι οποίες δεν μπορούν να μιλήσουν αγγλικά, έκαναν το καλύτερο δυνατό για να συμμετάσχουν στη συζήτηση, αλλά κυρίως θαυμάζουν την τσάντα μου μπαμπού που πήρα ως δώρο από τον ιδιοκτήτη του ξενώνα στο El Nido, Φιλιππίνες. Όλοι το αγάπησαν, πολύ αστείο.

Στον σιδηροδρομικό σταθμό – Καλή τύχη αγοράζοντας εισιτήρια χωρίς αγγλικά!

το τρένο της τάξης των καθισμάτων

Δεν ξέρω αν κάποιος από εσάς παρακολουθεί έναν ηλίθιο στο εξωτερικό, αλλά ο τύπος στην παράσταση πηγαίνει στην Κίνα και παραπονιέται για το ότι δεν υπάρχουν πόρτες στις δημόσιες τουαλέτες. Δεν είχαμε ιδέα σε ποιο μέρος της Κίνας ταξίδευε επειδή δεν είχαμε δει κάτι τέτοιο στο ταξίδι μας μέχρι στιγμής. Μόλις φτάσαμε στο πρώτο μας σιδηροδρομικό σταθμό, έπρεπε να ανακουφίσω τον εαυτό μου και να φτάσω στην τουαλέτα. Καθώς στρογγυλοποίησα τη γωνία και μπήκα στην τουαλέτα, εκεί ήταν, χτύπησε το πρόσωπό μου στο πρόσωπό μου: οι γυναίκες καταλήγουν σε μια τουαλέτα χωρίς πόρτα που πηγαίνει για την επιχείρησή τους!

Δεν ήξερα πού να κοιτάξω, έτσι έκανα το δρόμο μου μέχρι το κεντρικό διάδρομο προσπαθώντας να βρω μια κενή “τουαλέτα” για χρήση, αλλά φυσικά για να βρω κάτι τέτοιο, έπρεπε να κοιτάξω γύρω από κάθε περίπτερο! Ήταν πολύ νωρίς το πρωί για να ασχοληθούμε με αυτό, αν και είμαι βέβαιος ότι δεν υπάρχει ποτέ σωστή στιγμή. Για να χειροτερέψουν τα πράγματα, δεν ήταν κατάλληλες τουαλέτες (δυτικό στυλ ή ασιατικό στυλ), ήταν απλά ένα κατώφλι με νερό που τρέχει μέσα από αυτό! Μπορείτε να φανταστείτε πώς ήταν σαν να παρακολουθούσατε τα απόβλητα άλλων ανθρώπων που βιάζονταν ακριβώς κάτω από εμένα … ευτυχώς ήμουν κοντά στην αρχή του κατωφλίου, και όχι στο τέλος του κατωφλίου. Ήταν ένας σοκαρισμένος. Δεν έχω δει ποτέ κάτι τέτοιο, ούτε καν στην Ινδία. Η Κίνα θα αποδειχθεί συγκλονιστική για μας με άλλους τρόπους, καθώς συνεχίζονταν … Συνέχεια ανάγνωσης!

Είχαμε λίγο χρόνο πριν το επόμενο τρένο μας ήρθε, έτσι απλά κρέμεται γύρω από τη συνομιλία. Από το πουθενά μια γυναίκα ήρθε και κάθισε δίπλα μας και άρχισε να μιλάει κινέζικα. Είχε μια πλήρη συνομιλία μαζί μας και απλώς απαντήσαμε “Ναι, εντάξει, εχ, δεν σας καταλαβαίνουμε”. Τελικά, 2 άλλες γυναίκες και ένας άνδρας κατέληξαν να έρχονται και όλοι ήθελαν φωτογραφίες μαζί μας. Ήταν ξεκαρδιστική. Έτσι κάναμε τη φωτογράφηση και στη συνέχεια τους ζήτησα να τραβήξουν μια φωτογραφία των παπουτσιών τους. Οι γυναίκες στην Κίνα φορούν πάντα τα τακούνια 5 ιντσών. Σπάνια βλέπω μια μικρότερη φτέρνα. Περπατούν επίσης πάνω από την πόλη, δεν ξέρω πώς το κάνουν.

Φιλικοί ντόπιοι στο σιδηροδρομικό σταθμό

Οι γυναίκες και τα τακούνια των 5 ιντσών τους!
Μετά τη συνομιλία μας με τους ωραίους ανθρώπους, επιβιβάσαμε το επόμενο τρένο μας. Αυτή τη φορά βρισκόμασταν σε μια τάξη “σκληρού κρεβατιού”. Είναι ακριβώς όπως μια τάξη SL στην Ινδία, ένα βασικό σύστημα 3 κουκέτων με 6 κρεβάτια σε μια καμπίνα.

Το σκληρό τρένο της τάξης
Η μόνη διαφορά μεταξύ αυτών και αυτών στην Ινδία είναι ότι στην Κίνα, τα τρένα είναι καθαρότερα … αλλά ο Κινέζος καπνίζει! Υποτίθεται ότι καπνίζουν μόνο ανάμεσα σε καροτσάκια κοντά στις τουαλέτες, το οποίο είναι υπέροχο στη θεωρία, αλλά καθώς ο καπνός μπορεί να ταξιδέψει, απλώς έπεσε πίσω μέσα από το υπόλοιπο της μεταφοράς. Δεν ήταν η μεγαλύτερη βόλτα για εμάς. Επίσης, βρισκόμασταν στις κορυφαίες κουκέτες μεταξύ τους, κάτι που δεν είναι ιδανικό. Η κορυφαία κουκέτα έχει το μικρότερο ποσό του δωματίου, οπότε δεν μπορούσαμε να καθίσουμε ούτε καν χωρίς τους λαιμούς μας εντελώς λυγισμένοι κάτω. Αν έπρεπε να πάμε στην τουαλέτα, έπρεπε να κατεβούμε από την κορυφή, και είναι επίσης όπου βρίσκονται τα ηχεία! Το να είσαι ακριβώς κάτω από μια κινεζική ενδοεπικοινωνία με μια γυναίκα που φωνάζει για κάτι δεν ήταν η πιο ευχάριστη κλήση αφύπνισης.

Dariece στο καλάθι εστιατορίου του τρένου
Παρόλο που υπήρχε η μυρωδιά του καπνού, μια πολύ δυνατή ενδοεπικοινωνία και όχι A/C σε αυτό το τρένο, καταλήξαμε να έχουμε καλό ύπνοΚαι ξύπνησε αισθάνθηκε ανανεωμένος. Κάναμε το χυλό μας και κόψαμε τα μάνγκο μας για το Dreaky και πήραμε τα πράγματα μαζί. Φτάσαμε στο Τσενγκντού γύρω στις 4:00 μ.μ. και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας από το σιδηροδρομικό σταθμό στον ξενώνα μας. Ήμασταν σε ένα τοπικό λεωφορείο για περίπου 1/2 ώρα, τότε έπρεπε να αλλάξουμε σε ένα άλλο.

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που είχαμε αγωνιστεί με την κατανόηση της μεταφοράς λόγω του γλωσσικού φραγμού. Δεν υπάρχει σχεδόν κανένας αγγλικός που ομιλείται στην Κίνα, κυριολεκτικά δίπλα στο μηδέν τις περισσότερες φορές. Το προσωπικό στους ξενώνες είναι αρκετά άπταιστα, αλλά καλή τύχη βρίσκοντας κάποιον άλλο στους δρόμους ή στην εξυπηρέτηση πελατών για να επικοινωνήσει με. Έτσι, η δεύτερη βόλτα με το λεωφορείο μας πήρε λίγο. Ψάξαμε παντού, που έδειχναμε σε κάθε είδους κατευθύνσεις, τα 20 κιλό σακίδια μας αισθάνθηκαν σαν ένας τόνος τούβλων και ήμασταν έτοιμοι να χαιρετίσουμε ένα ταξί και να το ξεπεράσουμε! Ευτυχώς, βρήκαμε το λεωφορείο μας και μας έριξε βασικά μπροστά από τον ξενώνα. Φτου.

Μείναμε στο άνετο ξενώνα του Sim και ήταν φανταστικό, ίσως το καλύτερο που έχουμε μείνει ποτέ. Αυτός ο τόπος είχε κάθε ευκολία που θα μπορούσατε να φανταστείτε: ένα μπαρ, ένα εστιατόριο (που σερβίρει αξιοσημείωτα τρόφιμα του Σιτσουάν), 2 περιοχές κήπου με τραπέζια & Οι καρέκλες, μια αίθουσα παιχνιδιών με τραπέζι μπιλιάρδου και τραπέζι πινγκ πονγκ, ταξιδιωτικό γραφείο με κάθε είδους πληροφορίες και προσωπικό που βρίσκονταν στην μπάλα για τα πάντα. Όλοι μιλούσαν υπέροχα αγγλικά και ήταν πραγματικά ενημερωμένοι για την πόλη τους και για τη χώρα τους. Δεν μπορούμε να προτείνουμε αρκετά αυτό το μέρος. Το φαγητό ήταν τόσο καλό στο ξενώνα που φάγαμε κάθε γεύμα εκεί, εκτός από ένα.

Ο κύριος λόγος μας για να έρθουμε μέχρι το Τσενγκντού ήταν να δούμε το πολύ χαριτωμένο, χαριτωμένο και οριακό εξαφανισμένο, Panda Bears !! Ο ξενώνας μας προσέφερε μια περιοδεία, αλλά όπως γνωρίζετε, δεν είμαστε όλοι ενθουσιασμένοι για να κάνουμε περιηγήσεις, οπότε κατευθυνθήκαμε την επόμενη μέρα. Έπρεπε μόνο να πάρουμε 2 λεωφορεία και ήμασταν εκεί μέσα σε μια ώρα. Πήγαμε στη γιγαντιαία ερευνητική βάση αναπαραγωγής Panda, λίγο έξω από το Τσενγκντού. Αναπτύσσουν το Panda Bears εδώ, αλλά δυστυχώς, οι αρκούδες δεν είναι σε θέση να επανεισάγονται στην άγρια ​​φύση.

Έχουν εξαρτηθεί από τους ανθρώπους για να τα ταΐσουν (τα δόντια τους δεν είναι αρκετά ισχυρά για να ανοίξουν το μπαμπού) και είναι ακόμη απρόθυμοι να ζευγαρώσουν. Ο τόπος καλεί τον εαυτό του ένα αποθεματικό άγριας ζωής και δεν προορίζεται να είναι σαν ζωολογικός κήπος. Διαπιστώσαμε ότι ήταν ένα πολύ καλό αποθεματικό, όχι πολύ ζωολογικό, αλλά θα μπορούσε να ήταν λίγο καλύτερο για τις αρκούδες.

Υπήρχαν πολλές περιοχές panda γεμάτες δέντρα για αναρρίχηση, χόρτο για να παίζουν και να χτιστούν μπαμπού δομές για να ξαπλώσουν γύρω. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι τα περιβλήματα δεν ήταν όλα αυτά μεγάλα. Δεν ήταν τρομερά μικρά, αλλά θα μπορούσαν να ήταν λίγο μεγαλύτερα. Είτε έτσι είτε αλλιώς, οι αρκούδες Panda ήταν τόσο χαριτωμένες και δεν φαινόταν να πειράζει τις συνθήκες! Υπήρχαν 2 περιοχές που ξεχώρισαν για εμάς: μια ομάδα 7 εφήβων και μια μαμά με 2 μικρά παιδιά. Αυτές οι αρκούδες έχουν τόσο μεγάλη προσωπικότητα και μερικές φορές οι τρόποι τους ήταν τόσο ανθρώπινες.

Θα αρπούσαν ένα κομμάτι μπαμπού, θα καθίσουν, θα κλίνουν πίσω σε ένα δέντρο ή κάτι και θα αρχίσουν να τρώνε. Όταν είναι γεμάτοι, όλοι θα έβγαιναν στην πλάτη τους σαν να είχαν μόλις τελειώσει ένα δείπνο γαλοπούλας! Ήταν ξεκαρδιστική.

Ένα ομαδικό γεύμα. Chengdu, Κίνα

Απλά κολλήστε έξω. Chengdu, Κίνα
Μμμμ, μπαμπού! Chengdu, Κίνα

Είμαι τόσο γεμάτος! Chengdu, Chinaone Happy Panda. Chengdu, Κίνα.

Οι Cubs είχαν επίσης τόνους προσωπικότητας και ένας ειδικότερα ήταν πραγματικά εκρηκτικός. Θα ανέβαινε σε ένα λόφο και στη συνέχεια θα έπεφτε κάτω για να κερδίσει την προσοχή των τουριστών να τον παρακολουθούν. Θα πηδούσε στη μαμά του και θα προσπαθούσε να τρέχει μαζί της (δεν είχε κανένα από αυτά) και πέρασε πολύ καιρό προσπαθώντας το καλύτερο του για να ανέβει σε ένα δέντρο (αρκετά αδέξια θα μπορούσα να προσθέσω) στο σημείο όπου ήταν ο αδελφός του napping. Η σκηνή ήταν τόσο αστεία και παρακολουθήσαμε όλα να κατεβαίνουν, γελώντας σε αυτόν τον ασαφές χαρακτήρα όλη την ώρα.

Προσπαθώντας να ανέβει μέχρι που είναι ο αδελφός του. Chengdu, Κίνα

Σχεδόν έτοιμο! Chengdu, Κίνα

Χαλαρώνοντας σε ένα δέντρο. Chengdu, Κίνα

Απλά κολλήστε έξω. Chengdu, Κίνα
Εκτός από τα γιγαντιαία pandas, υπάρχουν επίσης κόκκινα pandas σε αυτό το αποθεματικό. Δεν είχα ακούσει καν για αυτούς πριν έρθει εδώ. Μοιάζουν με ρακούν περισσότερο από τις αρκούδες, αλλά ήταν εξίσου χαριτωμένα. Υπάρχουν λιγότεροι από 1000 άγρια ​​pandas που απομένουν στον κόσμο, οπότε περάσαμε μερικές ώρες περιαγωγής γύρω και εκτιμούμε το γεγονός ότι μπορούσαμε να δούμε μερικά από τα πιο απειλούμενα ζώα, ακόμα κι αν δεν ήταν στην άγρια ​​φύση.Ένα κόκκινο panda. Chengdu, Chinaso χαριτωμένο. Red Panda, Chengdu, Κίνα

Την επόμενη μέρα ήμασταν νωρίς για να βγούμε έξω και να δούμε μερικά από τα αξιοθέατα γύρω από την πόλη. Περνούσαμε γύρω από τη γραμμή του μετρό και πήγαμε σε ένα πολύ μεγάλο, καλά διατηρημένο βουδιστικό ναό, Wenshu Temple. Ο τόπος ήταν τεράστιος και γεμάτος με πάρκα, χελώνες, βατράχους, μοναστήρια, μοναχούς και μεταλλικές φιάλες που καίγονται μπαστούνια ως προσφορές. Ήταν ένα εξαιρετικό μέρος για να περιπλανηθείτε για λίγο. Από εκεί βρήκαμε μερικά backstreets επενδεδυμένα με κόκκινα φανάρια, παλιά κινεζική αρχιτεκτονική και καταστήματα.

είσοδος στο μοναστήρι

Ναός Wenshu

θυμίαμα που καίει στο ναό Wenshu

Πολύχρωμα λουλούδια, Chengdu, Κίνα
Όμορφη μοναστήρι

Ένας μαζικός βάτραχος στο ναό. Chengdu, Κίνα
Έχουμε βυθιστεί σε ένα σπίτι τσαγιού και κάναμε όπως κάνουν οι τοπικοί Σιτσουάν, είχαν κάποιο πράσινο τσάι και μερικές συνομιλίες. Δεν βυθίσαμε πλήρως τον χρόνο του τσαγιού, καθώς θα το είχαν … προφανώς κατά τη διάρκεια της αυτό το απόγευμα, ένας άνθρωπος έρχεται γύρω με ένα μεταλλικό σύρμα και ένα πινέλο με ένα μικρό φτερό στο τέλος, μπαίνει σε ένα φακό στο κεφάλι του και ξεκινά Βγάζοντας βαθιά μέσα στο κανάλι του αυτιού για καθαρισμό αυτιών! Ίσως θα είχε λύσει την εξισορρόπηση του αυτιού μου και ίσως θα ήμουν σε θέση να πάω κατάδυση, αλλά δεν φαινόταν υγιεινή ή ασφαλής, οπότε επιλέξαμε από αυτό.

παραδοσιακό κινεζικό τσάι

Καθαρισμός αυτιών στο Teahouse!

Αφού είδαμε το πιο περίεργο πράγμα που θα συμβεί σε ένα σπίτι τσαγιού, ή οπουδήποτε πραγματικά, ήμασταν πίσω στο μετρό για να μας πάρουμε πιο νότια για να δοκιμάσουμε το περίφημο Hotpot του Sichuan. Το Sichuanese Food είναι γνωστό ότι είναι γεμάτο τσίλι και πολύ πικάντικο … που αγαπάμε! Οι πίνακες είναι τοποθετημένοι με έναν καυστήρα ενσωματωμένο στο τραπέζι, ο σερβιτόρος αναδεικνύει μια μεγάλη, βρασμένη δεξαμενή πικάντικου πετρελαίου, το οποίο συνεχίζει να φουσκώνει στο τραπέζι σας πάνω από το ζεστό στοιχείο.

Στη συνέχεια, πηγαίνετε στο πιο δροσερό δωμάτιο και διαλέξτε μερικά σουβλάκια φαγητού που θα θέλατε να μαγειρέψετε με την καλοσύνη. Υπήρχαν φορτία διαφορετικών επιλογών κρέατος (βεβαιώσαμε ότι δεν υπήρχε κανένα σκυλί στο μενού) και πολλά λαχανικά που προσφέρονται. Συμπληρώσαμε το δοχείο κασσίτερου με βόειο κρέας, χοιρινό, κοτόπουλο, μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανα και κολοκύθα πριν επιστρέψουμε στο τραπέζι μας. Ήταν ένας πολύ διασκεδαστικός και διαδραστικός τρόπος φαγητού και καταλήξαμε να γεμίζουμε με τις πικάντικες απολαύσεις.

Όλα τα σουβλάκια που περιμένουν να επιλεγούν

Μαγειρεύοντας τα σουβλάκια μας στην δεξαμενή πικάντικου ελαίου

Στο δρόμο για το σπίτι, είδαμε κάτι τόσο περίεργο, τόσο ακατανόητο και τόσο γελοίο που μας έκανε να σταματήσουμε νεκρούς στα ίχνη μας. Μας είπαν άλλοι ταξιδιώτες (όταν μόλις φτάσαμε στην Κίνα) ότι οι Κινέζοι γονείς θα κόψουν τρύπες στα παντελόνια του παιδιού τους, έτσι ώστε αν χρειαστεί να πάνε στο μπάνιο είναι ευκολότερη πρόσβαση. Εντάξει, ωραία, σκεφτήκαμε. Αλλά δεν συνειδητοποιήσαμε ακριβώς αυτό που σήμαινε αυτό … αυτό που σημαίνει είναι ότι ναι, είναι ευκολότερη πρόσβαση για να κάνουμε ένα #1 ή ένα #2, αλλά δεν το κάνουν στην τουαλέτα, το κάνουν οπουδήποτε αισθάνονται σαν!

Σε αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή, περπατούσαμε έξω από ένα πολύ πλούσιο εμπορικό κέντρο με τίποτα άλλο παρά τη Mercedes, την BMW και την Porsches που σταθμεύουν έξω. Το αυτοκίνητο τράβηξε, η μαμά βγήκε με το παιδί της ηλικίας 3 ετών και την κράτησε πάνω από το όμορφο σιντριβάνι νερού που βρισκόταν έξω από το εμπορικό κέντρο και εκεί πήγε. Το κατούρημα της πηγαίνει στο σιντριβάνι, και στη συνέχεια r