Κοιτάζοντας πίσω το 2012 – ένα εξαιρετικά αξέχαστο έτος!

Μόνο 3 ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα; Τι? Δεν μπορεί να είναι! Δεν υπάρχει καμία μέθοδος ότι φέτος έχει σχεδόν τελειώσει … πού πήγαν οι 12 μήνες; Δεν ήταν μόνο χθες ότι καθαρίσαμε το σώμα μας καθώς και τα μυαλά σε ένα άσραμ στην Ινδία; Δεν ήταν απλώς γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα με τσάι chai καθώς και πίτσα του Domino στο Jaipur; Ω όχι, περιμένετε, αυτό ήταν πριν από ένα ολόκληρο χρόνο. Ο χρόνος παραδοχής πραγματικά πετάει όταν διασκεδάζετε!

Καθισμένος εδώ στο κινεζικό σπίτι μας, καθώς πλησιάζει η Πρωτοχρονιά, ένιωθα ότι έπρεπε να δείξει σε μερικές από τις πιο αγαπημένες αναμνήσεις μας από το 2012.

Όταν πιστεύουμε για το παρελθόν έτος, είναι ένα είδος θολώματος. Το 2011 τρέχει το 2012, καθώς δεν μπορούμε να θυμόμαστε πού ήμασταν και πότε. Ανακαλύπτουμε τον εαυτό μας να ρίχνουμε συχνά μια ματιά ο ένας στον άλλο, ελπίζουμε ότι ο άλλος θα έχει κάποιες απαντήσεις! Ήρθε η ώρα να πάρουμε τις σκέψεις μας (και τις ημερομηνίες). Ακολουθεί ένα γύρο του θρυλικού μας έτους.

Το 2012 ξεκίνησε τέλεια. Ήμασταν στο Rishikesh της Ινδίας σε ένα Ashram που έκανε γιόγκα καθώς και διαλογισμό. Κάναμε μια αντίστροφη μέτρηση στο νέο έτος, ενώ κάθισε δίπλα στον ποταμό Holy Ganges που διαλογίζεται καθώς και πιστεύοντας για το τι θα θέλαμε να δούμε να εμφανίζονται στη ζωή μας για τους επόμενους 12 μήνες. Ήταν σίγουρα το πιο περίεργο γεγονός της Πρωτοχρονιάς που είχαμε ποτέ! Ωστόσο, δεν θα ξεχάσουμε ποτέ.

Aarti τελετή στις όχθες του ποταμού Γάγγη. Rishikesh, Ινδία. Rishikesh, Ινδία. Ο Lovely Ganges River. Rishikesh, Ινδία.
Πριν το καταλάβαμε, οι 5 εβδομάδες μας στην Ινδία είχαν τελειώσει, καθώς πετάξαμε στο Yangon, Myanmar στις 22 Ιανουαρίου 2012. Επιλέγοντας αν θα ταξιδέψουμε ή όχι στη Μιανμάρ λόγω των πολιτικών ζητημάτων ήταν κάτι που σκεφτήκαμε για μάλλον ένα ενώ. Αφού κάναμε κάποια ερευνητική μελέτη καθώς και συνειδητοποιούσαμε ότι πολλές από τις κυρώσεις είχαν αρθεί κατά της Μυανμάρ καθώς και ότι τα πράγματα κατευθύνονταν προς μια θετική κατεύθυνση για τους ανθρώπους, κλείσαμε την πτήση μας προς το Yangon … και δεν λυπάται για αυτό . Η βαρκάδα με τα χαλαρά χωριά, βλέποντας παλιές τεχνικές αλιείας, πίνοντας το κόκκινο κρασί σε ένα από τα λίγα οινοποιεία της SE Asia, η μέντορα των αγγλικών σε ένα αγροτικό χωριό καθώς και η ποδηλασία με τα αρχαία ερείπια είναι μόνο μερικές από τις αναμνήσεις μας από αυτή την εκπληκτική χώρα.

Μας με τους νέους του χωριού που διδάξαμε αγγλικά. Χωριό Naloy, Μιανμάρ.

Χαίρομαι σε 3 εβδομάδες στη Μιανμάρ πριν κατευθυνθήκαμε ανατολικά στη γειτονική χώρα της Ταϊλάνδης. Αυτό μπορεί να μην είναι μια συγκεκριμένη μνήμη, ωστόσο ο 1 θαυμάσιος μήνας που πέρασε για το θεαματικό νησί Koh Phangan είναι μια εποχή στη ζωή μας που θα αγαπάμε. Εξερευνήστε, χαλαρώστε, κολυμπήστε, φάτε καθώς και επαναλάβετε. Αχ, η μεγάλη ζωή!

Απολαμβάνοντας μια μέρα στον ήλιο στην παραλία Leela, Koh Phangan της Ταϊλάνδης.
Μετά από ένα μήνα, σκεφτήκαμε ότι ήρθε η ώρα να μετεγκατασταθεί στον επόμενο τροπικό παράδεισο. Επιβιβάσαμε ένα αεροπλάνο στις 15 Μαρτίου 2012 καθώς και όπως εμφανίστηκε στη Μανίλα. Αντίστοιχα 2,5 εβδομάδες καταρρακτώδων καταιγίδων στις Φιλιππίνες δεν ήταν ακριβώς αυτό που είχαμε κατά νου όταν κλείσαμε την πτήση μας προς αυτό το αρχιπέλαγος. Ωστόσο, όταν ο ουρανός εκκαθαρίστηκε, χαίρονται σε 3 εβδομάδες καθαρού γαλάζιου ουρανού καθώς και ηλιοφάνεια. Ποτέ δεν θα αποτύχουμε να θυμόμαστε να πέφτουμε σε ένα παρθένο, απομονωμένο νησί για 30 ώρες. Κάμπινγκ στην παραλία κάτω από τα αστέρια, οικοδομώντας μια φωτιά καθώς και απολαμβάνοντας το ηλιοβασίλεμα. Ήταν μια ιδανική εκδρομή!

Δεν είναι φτωχό νησί για να περάσετε μια νύχτα, hey; Ερημμένη παραλία κοντά στο El Nido, Φιλιππίνες.
Στις 23 Απριλίου, μετά από περίπου 6 εβδομάδες ταξιδιού με τις Φιλιππίνες, ήμασταν σε μια ακόμη πτήση. Ήμασταν κατευθυνόμενοι στη σύγχρονη πόλη του Χονγκ Κονγκ, μια τοποθεσία που πάντα ακούμε. Είτε πρόκειται για ταινίες, βιβλία ή από άλλους ανθρώπους. Είχαμε κάπως ποτέ δεν ήταν εδώ, καθώς και όταν πετάξαμε πάνω από την πόλη, καθώς και είδαμε όλα τα φώτα από το αεροπλάνο, καταλάβαμε ότι θα ήταν μια εξαιρετική επίσκεψη! Η φασαρία της σύγχρονης μητρόπολης που αναμιγνύεται με τα αρχαία μοναστήρια καθώς και τους ναούς είναι κάτι που πρέπει να δείτε να πιστεύετε.

Ο μεγαλύτερος καθισμένος χάλκινος Βούδας στον κόσμο. Lantau Island, Χονγκ Κονγκ. Η πολυάσχολη πόλη του Χονγκ Κονγκ.
Ταξίδεψαμε στην Κίνα με τρένο από το Χονγκ Κονγκ στις 29 Απριλίου. Χαίρομαι για τις 3 εβδομάδες που περάσαμε σε αυτό που θα κατέληξε να είναι το νέο μας σπίτι. Το επίκεντρο πρέπει να θαυμάσει το εξαιρετικό τείχος της Κίνας. Ήταν καλύτερο τότε, όπως και εκεί που συνειδητοποιήσαμε ακριβώς πόσο μακριά από το σχήμα είχαμε καταλήξει να είμαστε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα! Η πεζοπορία όσο και ο τοίχος ήταν σίγουρα εξαντλητικός, όσο απολύτως αξίζει τον κόπο.

Τα καταφέραμε! Στον εξαιρετικό τοίχο της Κίνας.

Περάσαμε μερικές περισσότερες ημέρες στο Χονγκ Κονγκ πριν επιβιβαστεί σε αεροπλάνο στις 23 Μαΐου 2012. Πήραμε ένα χρονικό διάστημα από το TraveL, όπως και στη μέθοδο μας πίσω στον Καναδά για να δούμε με (και να χαλάσει από) τους καλούς φίλους μας καθώς και τις οικογένειες. Υπάρχει μόνο κάτι για το σπίτι που κάνει έναν κουρασμένο ταξιδιώτη να αισθάνεται ξεκούραστο καθώς και προετοιμασμένο για την επόμενη περιπέτεια!

Nick Golfing Back House στην υπέροχη Βρετανική Κολομβία του Καναδά.

Μετά από έναν αναζωογονητικό μήνα στον Καναδά, επιβιβάσαμε ακόμα ένα ακόμη αεροπλάνο στο Χονγκ Κονγκ … και στη συνέχεια στην Κίνα. Το 2ο μισό του 2012 για εμάς έχει δαπανηθεί (κυρίως) σε ένα σημείο … κάτι που δεν χρησιμοποιούμε μάλλον! Ζούμε καθώς εργαζόμαστε στο Yangzhou, στην Κίνα, καθώς και από κάποιες πλευρικές εκδρομές στο Χονγκ Κονγκ, τη Σαγκάη καθώς και το Suzhou, έχουμε μείνει. Mentor Αγγλικά σε εκπαιδευόμενους ηλικίας 3-13 ετών, βελτιώνοντας την ιστοσελίδα μας, κάνοντας περιφερειακούς φίλους, κρέμονται με την κοινότητα των εκπατρισμένων, ανακαλύπτοντας να μιλάμε κινεζικά καθώς και να ελέγξουμε το νέο μας σπίτι ήταν αρκετά σουρεαλιστικό. Μας αρέσουν οι μαθητές μας, ο τρόπος ζωής μας καθώς και οι νέες μας προσπάθειες εδώ στην Κίνα!

Μετακίνηση στο νέο μας σπίτι στο Yangzhou της Κίνας.

Ο νέος τρόπος μεταφοράς μας! Ποδηλασία στο Yangzhou, Κίνα.
Έτσι, το έχετε, το 2012 με λίγα λόγια. Ήταν ένα εξαιρετικά θρυλικό έτος, καθώς και υπάρχουν ακόμα 8 ημέρες, ποιος καταλαβαίνει τι άλλο μπορεί να συμβεί;! Έχουμε και οι δύο αυξανόμενοι, τροποποιημένοι καθώς και βιώνουμε τόσο πολύ μαζί τους τελευταίους 12 μήνες, καθώς καταλαβαίνουμε ότι το 2013 σίγουρα δεν θα είναι το φθινόπωρο σύντομο. Εδώ είναι μια υγιής, χαρούμενη και ευημερούσα νέα χρονιά!

Όπως αυτή η ανάρτηση; Κάντε το!

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι συνεργάτης του Αμαζονίου, καθώς και μια θυγατρική για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό υποδηλώνει ότι κάνουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας καθώς και την αγορά από αυτούς τους λιανοπωλητές.