Επισκέπτοντας το φανταστικό τοίχο της Κίνας: Ένας ταξιδιωτικός οδηγός

“Αυτός που δεν έχει αναρριχηθεί στον φανταστικό τοίχο δεν είναι αληθινός άνθρωπος”. Μάο Τσε Τουνγκ

Η επόμενη στάση στο ταξίδι μας με την Κίνα ήταν η αρχαία, χρηματοδοτώντας την πόλη του Πεκίνου. Δεν είναι ακριβώς ένα σχέδιο προϋπολογισμού που να backpacking τέλειο προορισμό, ωστόσο αυτή η πολύ πυκνοκατοικημένη πόλη των 15,6 εκατομμυρίων ανθρώπων ήταν κάπου που είχαμε κοιτάξει μπροστά για να δούμε για πολύ καιρό. Εμφανίσαμε το πρωί μετά από έναν ένδοξο ύπνο στο τρένο της κατηγορίας “Soft Sleeper”. Οι περισσότεροι backpackers του προϋπολογισμού πιθανότατα επιλέγουν το δύσκολο κρεβάτι (όπως έχουμε εκτελέσει στο παρελθόν). Ωστόσο, αυτή τη φορά δεν είχαμε καμία επιλογή, όπως έπρεπε να κλείσουμε τον κομψό μαλακό κρεβάτι. Υπήρχαν 2 κρεβάτια σε κάθε κουκέτα, σε αντίθεση με το 3 στο δύσκολο κρεβάτι, καθώς και κάθε διαμέρισμα είχε μια πόρτα. Δυστυχώς, ο ύπουλος καπνός τσιγάρων ανακάλυψε ακόμα μια μέθοδο για να βγει στην καμπίνα μας, ωστόσο ήταν πολύ καλύτερο από τους δύσκολους στρωτήρες.

Οι κατσίκες στο δρόμο είναι πολύ ενθουσιασμένοι που είναι σε ένα μαλακό διαμέρισμα!
Εμφανίσαμε στο τεράστιο σιδηροδρομικό σταθμό καθώς και συνειδητοποιήσαμε ότι είχαμε ξεχάσει να έρθουμε σε επαφή με τον ξενώνα για να ανακαλύψουμε ποιο λεωφορείο για να πάρει στην πόλη. Δεν είχαμε απομείνει λεπτά στο κινητό μας τηλέφωνο, καθώς και ανακαλύψαμε τον εαυτό μας να περιπλανηθούμε γύρω από αυτόν τον πολυσύχναστο σταθμό που προσπαθούμε άσκοπα να ανακαλύψουμε κάποιον που μιλάει αγγλικά-που δεν συνέβη ποτέ. Τελικά ήμασταν σε θέση να χρησιμοποιήσουμε ένα τηλέφωνο καθώς και να έρθουμε σε επαφή με τον ξενώνα. Περνούσαμε το σύστημα των λεωφορείων στη γραμμή του μετρό καθώς και όταν δείξαμε το ποσό των ανθρώπων που περιμένουν ένα τρένο ήταν απίστευτο. Είχαμε χειριστεί για να εμφανιστεί κατά τη διάρκεια της ώρας αιχμής καθώς και οι άνθρωποι ήταν παντού προσπαθώντας απεγνωσμένα σε σχήμα πάνω στο τρένο. Του προγράμματος που είχαμε τα σακίδια μας, έτσι δεν είχαμε καμία πιθανότητα να καταπολεμήσουμε τη μέθοδο μας. Οι φρουροί ασφαλείας έσπρωξαν τους ανθρώπους με τα δύο χέρια προσπαθώντας να τα γεμίσουν στο καλάθι! Ήταν ξεκαρδιστική. Τελικά πήραμε στο τρένο καθώς και περπατήσαμε στον ξενώνα μας, όπου μας υποδέχτηκαν φιλικά πρόσωπα καθώς και ένα ακόμα δροσερό περιβάλλον ξενώνα. Η Κίνα είναι ένας φανταστικός προορισμός για backpackers του προϋπολογισμού, καθώς και αν και οι ξενώνες είναι κάπως περισσότερο από αυτούς που λένε, Νοτιοανατολική Ασία, είναι πάντα μια φανταστική αξία για τα χρήματα.

Αυτή η σημείωση στον ξενώνα μας χάθηκε κάπως στη μετάφραση
Μμμ, νόστιμα σκορπίσματα καθώς και εκατοντάδες για ένα μπάρμπεκιου στο δρόμο
Το Πεκίνο είναι μια μεγάλη πόλη, γεμάτη από αρχαίο σχεδιασμό, καθώς και στάσεις, αλλά επίσης προβάλλει την επάνω του, καθώς και τη σύγχρονη πλευρά. Αποφασίσαμε να περάσουμε 5 ημέρες εκεί για να δούμε μόνο ένα κλάσμα του τι έχει να προσφέρει αυτή η τοποθεσία. Την πρώτη μας μέρα κάναμε τη μέθοδο μας στην περιβόητη πλατεία Tiananmen καθώς και την απαγορευμένη πόλη. Υπάρχουν τόσα πολλά για να δούμε ότι θα μπορούσαμε να έχουμε περάσει όλη την ώρα εκεί, ωστόσο το ζεστό έφτασε σε μας, έτσι θα διερευνήσαμε μόνο λίγες ώρες. Η απαγορευμένη πόλη είναι το μεγαλύτερο και καλύτερο διατηρημένο συγκρότημα αρχαίων κτιρίων στην Κίνα. Αυτό το τεράστιο παλάτι ήταν το σπίτι της αυτοκρατορικής κυριαρχίας κατά τη διάρκεια των δυναστειών του Qing. Περνούσαμε γύρω από τόσα πολλά αξιοθέατα που δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε όλα. Μερικά από τα σημαντικότερα σημεία ήταν ο θρόνος του δράκου όπου ο αυτοκράτορας θα προεδρεύει των αξιωματούχων, τις φανταστικές αίθουσες που ήταν το πιο σημαντικό μέρος της απαγορευμένης πόλης καθώς και χρησιμοποιήθηκαν για τις τελετές, το 7000 τ.μ. Μετρητής Imperial Garden καθώς και η αίθουσα διατήρησης της αρμονίας που χρησιμοποιήθηκε για δεξιώσεις καθώς και για αυτοκρατορικές εξετάσεις.

Η απαγορευμένη πόλη, Πεκίνο
εισερχόμενος στην απαγορευμένη πόλη, Πεκίνο
Ένα από τα πολλά παλάτια της Απαγορευμένης Πόλης, Πεκίνο

Στη συνέχεια στην περιοδεία μας στο Πεκίνο για την ημέρα που αποφασίσαμε να φτιάξουμε τη μέθοδο μας στον πανέμορφο ναό του Λάμα. Αυτός είναι ο πιο αναγνωρισμένος θιβετιανός βουδιστής ναός έξω από το ίδιο το Θιβέτ. Ο ναός είναι μια θέση λατρείας για τον περιφερειακό λαό καθώς και για τους προσκυνητές προέρχονται από μακριά για να υποβληθούν εδώ. Η τοποθεσία ήταν θεαματική! Έχουμε δει πολλούς βουδιστικούς ναούς, ωστόσο αυτό ήταν ένα από τα αγαπημένα μας. Οι υπέροχες τοιχογραφίες, οι εκπληκτικές καμάρες, η διακοσμητική ξυλουργική, οι πολύχρωμες σημαίες προσευχής καθώς και το άγαλμα του Βούδα των 18 μέτρων ήταν όλα υπέροχα. Η κουλτούρα του Θιβέτ είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Όντας εδώ μου υπενθύμισε τους ανθρώπους που είχαμε ικανοποιήσει καθώς και τα χωριά που είχαμε κατά τη διάρκεια της πεζοπορίας μας με τα Ιμαλάια στο Νεπάλ.

Όμορφο σχέδιο στο ναό του Λάμα, Πεκίνο
Χρυσά ιερά, ναός Λάμα, Πεκίνο
Ο Βούδας χρειάζεται χρήματα !!
Μονή στο συγκρότημα του ναού του Λάμα, Πεκίνο

18μ High Buddha, γλυπτό από ένα κομμάτι σανδαλόξυλο
Δεδομένου ότι ήμασταν στην Κίνα, δεν υπήρχε αμφιβολία στο μυαλό μας ότι έπρεπε να δούμε το 4ο Q μαςUSTION του κόσμου, το φανταστικό τοίχο της Κίνας! Αυτό είναι ένα μηχανικό επίτευγμα των θρυλικών αναλογιών. Ο τοίχος άρχισε να αναπτύσσεται πάνω από 2000 χρόνια πίσω κατά τη διάρκεια της δυναστείας Qin (ακριβώς η ίδια δυναστεία που ανέπτυξε τους θεαματικούς πολεμιστές Terracotta). Οι ιδιωτικοί τοίχοι αναπτύχθηκαν μεμονωμένα από διαφορετικά βασίλεια γύρω από την Κίνα για να διατηρήσουν τους εχθρούς καθώς και τελικά συνδέονταν μαζί. Η οικοδόμηση του τείχους πήρε πολλούς αμέτρητους εργαζόμενους, καθώς και πολλοί έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια αυτής της προσπάθειας. Οι άνθρωποι αναφέρουν ακόμη ότι τα οστά των νεκρών εργαζομένων χρησιμοποιήθηκαν για να αναπτύξουν τον τοίχο!

Τελικά, όμως, ο “αδιαπέραστος” τοίχος απέτυχε καθώς και οι Μογγόλοι εισέβαλαν στην Κίνα. Με την πάροδο του χρόνου, ο τοίχος κατέληξε να είναι άσκοπος για να διατηρήσει τους εχθρούς, καθώς υπήρχαν νέες εφευρέσεις, δηλαδή: το αεροπλάνο. Υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά μέρη του τείχους που μπορείτε να πάτε, ωστόσο αποφασίσαμε να δούμε τα λιγότερο επανέρχονται καθώς και λιγότερο επισκέπτεται περιοχή Mutianya, η οποία η περιοχή είναι γνωστή για τους 26 πύργους φρουράς της δυναστείας Ming καθώς και φανταστική θέα … ή τουλάχιστον σε μια ωραία μέρα θα υπήρχε! Και πάλι, αποφασίσαμε να δούμε ένα από τα διάσημα αξιοθέατα της Κίνας καθώς και πάλι, είχαμε βροχή. Δεν ήταν σχεδόν τόσο φτωχό όσο το ταξίδι μας στις βεράντες του ρυζιού του δράκου, ωστόσο υπήρχε ένα σύννεφο χαμηλής κατάστασης καθώς και ένα ελαφρύ ψιλοκομμένο. Ακόμα κι έτσι, αυτό δεν σκότωσε τα υψηλά πνεύματά μας. Ήμασταν στο φανταστικό τοίχο καθώς και πέρα ​​από ενθουσιασμένοι που ήταν εκεί.

Κατσίκες στο δρόμο στο φανταστικό τοίχο της Κίνας

Το αξιοσημείωτο φανταστικό τοίχο της Κίνας
Το φανταστικό τοίχο της Κίνας που κυμαίνεται κάτω από το βουνό

Το φανταστικό τείχος της Κίνας
Νικ στο φανταστικό τοίχο της Κίνας – πρόθυμοι τα σύννεφα να αφαιρέσουν

Δεν περίμενα να είναι μια τέτοια πεζοπορία όσο και ο τοίχος. Περνούσαμε βήματα για περίπου 45 λεπτά πριν φτάσουμε στην κορυφή. Όταν επάνω εκεί, περπατήσαμε απότομες κλίσεις, στη συνέχεια πίσω κάτω, στη συνέχεια, ήταν μια φανταστική προπόνηση. Όταν φτάσαμε στο τέλος του μέρους του Mutianya του τείχους, υπήρχε μια ένδειξη που δεν έλεγξε ότι “δεν υπάρχουν τουρίστες πέρα ​​από αυτό το σημείο”, ωστόσο δεν είμαστε τουρίστες, είμαστε backpackers! Έτσι αποφασίσαμε να συνεχίσουμε να περπατάμε καθώς και να είμαστε τόσο ευχαριστημένοι που το κάναμε.

Dariece στο “Απαγορευμένο” μέρος του φανταστικού τοίχου της Κίνας

Αυτό ήταν το κομμάτι του τείχους που ήταν σε κάπως αρχική κατάσταση, όχι υπερβολικά αποκατασταθεί, ωστόσο δεν κατέρρευσε ούτε. Το καλύτερο μέρος ήταν ότι δεν υπήρχαν άλλοι τουρίστες εκεί, μόνο εμείς. Περπατήσαμε για περίπου ½ ώρα περισσότερο στη ζώνη “no-go”, καθώς και απόλαυσαν κάθε λεπτό. Τα σύννεφα άρχισαν να χωρίζουν λίγο, καθώς και η βροχή τελείως. Κατευθυνθήκαμε στο σπίτι μετά από μια φανταστική μέρα, καθώς και να απολαύσει κάποιες συνομιλίες με άλλους ταξιδιώτες πάνω από ένα δείπνο μπάρμπεκιου που έβαλε ο ξενώνας.

Υπήρχαν μερικά ακόμη πράγματα που θέλαμε να δούμε στο Πεκίνο πριν προχωρήσουμε. Το ένα είναι το Εθνικό Στάδιο, ή φωλιά πουλιών. Το κτίριο είναι τεράστιο. Δυστυχώς, όλα τα χρήματα που τέθηκαν σε αυτό για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008 φαίνεται να έχουν χάσει. Δεν υπάρχει τίποτα που συμβαίνει αυτή τη στιγμή, ωστόσο, προφανώς θα καταλήξει να είναι ένα εμπορικό κέντρο αγοράς ή ένα συγκρότημα ψυχαγωγίας.

Το Εθνικό Στάδιο/Πουλιά φωλιά, Πεκίνο
το Ολυμπιακό συγκρότημα

Το εθνικό στάδιο/πουλί φωλιάζει κοντά
Παρόλο που ήμασταν εκεί για να δούμε αυτό το μεγάλο χαλύβδινο θέαμα (πάνω από 42.000 τόνοι χάλυβα χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της φωλιάς πουλιών!), Ήμουν η έλξη αστέρι. Όπως θα συνέβαινε σε όλο το ταξίδι μας με την Κίνα, πολλές γυναίκες θα έρθουν σε λειτουργία όσο και εγώ δηλώνοντας κάτι στο Mandarin καθώς και να κυματίζουν την κάμερά τους γύρω. Είχα τόσες πολλές φωτογραφίες, θα έπρεπε να αρχίσω να χρεώνω τους ανθρώπους για τις υπηρεσίες μου.

Dariece να πάρει την εικόνα της τραβήξτε με μια ενθουσιασμένη κινεζική γυναίκα
φωτογράφηση!

Εκτός από την περιαγωγή στους δρόμους, είχαμε μια ακόμη περιοχή της πόλης που πραγματικά θέλαμε να δούμε, Nanluogu Xiang. Αυτή η δροσερή περιοχή είναι κατανοητή για τα νόστιμα τρόφιμά της, το φθηνό ποτό καθώς και την παλιά αρχιτεκτονική στυλ. Φάγαμε σουβλάκια κρέατος, καθώς και ένα συναρπαστικό γεύμα – ένα τηγανισμένο κρέπα με αυγό, βότανα, καθώς και κάποιο είδος τηγανισμένου ψωμιού, όλα έλασης μαζί.

Γυρίστε για το νόστιμο φαγητό στην οδό Nanluogu Xiang

Το αυγό, τύπου κρέπας στο Nanluogu Xiang, Πεκίνο
Ήταν μια τέλεια μέθοδος για να τερματίσουμε τις 5 ημέρες μας στο Πεκίνο. ΕμείςΧαίρομαι που ο χρόνος μας σε αυτή την αρχαία πόλη, καθώς και από τη συμμόρφωση με το πρωί για να δούμε ακόμα μια υπερβολικά πυκνοκατοικημένη πόλη, Σαγκάη!

Όπως αυτή η ανάρτηση; Κάντε το!

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι συνεργάτης του Αμαζονίου, καθώς και μια θυγατρική για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό σημαίνει ότι κάνουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας καθώς και την αγορά από αυτούς τους λιανοπωλητές.